Conditii de garantie
Conditii de acordare a garantiei pentru toate produsele comercializate de SC SMART MOBILW WORLD SRL, inclusiv accesoriile pentru telefoane mobile, tablete si GPS.
1.La vanzarea produselor, garantia este obligatorie din punct de vedere juridic
2.Nefunctionarea unui produs sau lipsa unor caracteristici ce sunt specificate in reclama produsului reprezinta lipsa de conformitate
3.Raspunderea vanzatorului fata de consumator este angajata daca lipsa de confomitate exista in momentul cumpararii si apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului
4.Lipsa de conformitate aparuta (manifestata si constatata) in termen de 6 luni se considera ca a existat la data cumpararii
5.Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitatii in momentul vanzarii va trebui dovedita de consumator
6.In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate prin inlocuirea sau repararea produsului, in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este disproportionata sau imposibila. Daca nu beneficiaza de acestea in termen de 15 zile calendaristice, cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului
7.Cumparatorul va expedia produsul folosind serviciul de Posta Rapida (Prioripost) la punctul de service din Murgesti 179, judetul Mures.
8.Situatiile ce duc la pierderea garantiei mentionate in certificatul de garantie al produsului atrag dupa sine obligatia cumparatorului de a achita cheltuielile postale survenite
9.Necompletarea sau completarea incorecta a certificatului de garantie atrage dupa sine raspunderea vanzatorului
10.Colectarea deseurilor de echipamente electronice, in vederea reciclarii se asigura de importator la adresa: Murgesti 179, judetul Mures.
11.Drepturile consumatorului sunt in conformitate cu prevederile L.449/2003 modificata prin O.U.G. 174/2008, L.296/2004 si HG. 448/2005
Produsul pierde garantia:
- in cazul neprezentarii certificatului de garantie si a bonului de casa sau a facturii cu care a fost cumparat
- in cazul defectiunilor aparute in urma socurilor mecanice, electrice sau in urma umezelii
- in cazul nerespectarii instructiunilor descrise in modul de utilizare